woensdag 11 maart 2009

eileider mix-up...

Zonet belde het ziekenhuis.
Ik had een telefonische afspraak met dr.Wibbens naar aanleiding van de verwijdering van mijn eileider.

Dr.Wibbens vertelde gezien te hebben in het rapport dat het inderdaad ging om een EUG(buitenbaarmoederlijke zwangerschap).
Dr.Wibbens snapte alleen niet waarom er in het rapport stond dat ze op de echo deze waargenomen hadden in mijn linker eileider en dat er in het rapport stond dat ze mijn rechter eileider verwijderd hadden......HUH???????

Gelukkig kon Dr.Wibbens mij enigszins geruststellen door te vertellen dat ze aangezien het rapport uitwees dat het om een EUG ging ook de juiste eileider verwijderd hadden.
Dit was zeker gewoon een typefoutje in het rapport......HUH????

Ik moet bekennen dat het zweet me wel wat begon uit te breken toen hij dit zei maar al snel realiseerde ik me dat de pijn die ik linksonderin mijn buik had weg was dus ga ik er van uit dat ze de juiste verwijderd hebben.
Wel een slordige typefout en dr.Wibbens verzekerde mij dat hij dit dit nader ging onderzoeken en het typefoutje zou herstellen.
Zonder tegenbericht mocht ik er van uit gaan dat alles in orde was..........Hummmm.....

Nou maar hopen dat dr.Wibbens niet meer terugbeld!

Geen opmerkingen: