donderdag 12 maart 2009

Alles O.K.....




Vanmiddag vroeg mijn moeder of ik soms een blog geschreven had....
Er was namelijk een ongeruste reactie geweest naar aanleiding van mijn eileider mix-up blog.

Nee jongens ze hebben gewoon de juiste eileider verwijderd hoor....het was enkel een type foutje in het rapport.
Het blijft natuurlijk stom maar goed...
Wel lief dat mensen zo ongerust zijn hoor...jullie denken ook:"Hoeveel pech kan een mens hebben?"
Nou heel veel pech maar dit zo wel heel erg zijn.

Vandaag voor het eerst weer een dagje gewerkt.
Alsnog tot 15:00 en eigenlijk was het ook wel een beetje to much.
Maar ja als je tegen mij zegt"kijk maar hoe het gaat"dan kachel ik wel door hoor.
Niet slim natuurlijk want ik ben nu wel een beetje op na die dag.
Morgen maar een korter dagje van maken.

Geen opmerkingen: