zondag 7 oktober 2007

Olifantje wassen.....

Vandaag was echt een super dag!
We werden vanmorgen rond kwart over 8 opgehaald om vervolgens naar een nationaal park te gaan waar we op een olifant een tocht zouden maken.
Daar aangekomen liepen we eerst met z'n allen naar een stroom waar 2 olifanten op ons wachten om gewassen te worden.
Wij natuurlijk het water in ieder een borstel en klimmen maar.(nog niet zo gemakkelijk)
Mike was natuurlijk als eerste in het water en uiteindelijk klom ik erop.
Echt super leuk.Toen ik eenmaal lekker bezig was moest ik in zijn nek gaan zitten en klom ik samen met de "bestuurder"aan de kant om vervolgens op deze manier terug te lopen naar de plek vanwaar we de tocht zouden starten...ja nog wel in bikini,dus Mike erachteraan met mijn kleding heeft hij nog een leuk filmpje gemaakt.
We hebben nog geprobeerd deze op de blog te zetten maar helaas het gaat hier in Thailand niet overal zo gemakkelijk!!Jammer maar dat komt later nog wel.

Uiteindelijk hebben we per 2 een tocht gemaakt van ongeveer een uur.

Wat een goede dag!!!

Geen opmerkingen: