maandag 8 oktober 2007

Ik ben een beetje misselijk.....

Vandaag was snorkel dag.
We werden opgehaald door een taxibusje die ons naar Ban Bao zou brengen waarvandaan we een boot zouden nemen die ons langs 4 eilandjes zo varen.Daar zouden we gaan snorkelen.
Nou ben ik al niet zo,n fan van snorkelen want ik ben zo,n iemand die door zijn neus moet kunnen ademen.. gebruik dan ook heel veel neusspray,je weet maar nooit...

Maar goed de rit naar Bab Bao duurde zo,n 20 minuten.En dit waren 20 lange minuten.Berg op en af en heeel,heeel veel bochten dus je raad het al....Wagenziek!
Daar aangekomen niet treuzelen,nee hup meteen de boot op.
Aangezien mijn arme maag geen tijd had te herstellen ging mijn wagenziek gelijk over in zeeziek.(precies hetzelfde,andere naam...)

Dus aangekomen bij het eerste eiland iedereen het water in,ik met mijn hoofd tussen mijn knieen.
Dit duurde wel een tijd voordat wat minder werd.Ach uiteindelijk toch wel een goede dag hoor.(behalve weer een levenloos lichaam langs de weg terug naar ons hotel)
Deze werd later achterin een pick-up langsgereden.
Moraal van het verhaal:Geen scooter rijden in Azie!!

Al met al weer een vreemde dag vandaag.

Morgen weer terug naar Bankok.
Vrijdag gaan we naar de tijgertempel!!!!Leuk tijgertjes aaien.......


)

Geen opmerkingen: