woensdag 12 september 2007


Vandaag kreeg ik goed nieuws.

Will komt naar onze bruiloft en waarschijnlijk komt zijn vriendin Yolanda ook.
Dit is goed nieuws voor ons.Zeker voor Mike.

Mike kent Will al een tijdje en rekend hem tot 1 van zijn beste vrienden "op afstand"
Will komt uit Nieuw zeeland en heeft daar een huisje samen met Yolanda.
Het zijn echte avonturiers die twee en kwijlend luisteren we naar hun verhalen.
Soms kruizen onze paden elkaar en praten we bij en soms zien we elkaar jaren niet.
Toch zijn het dikke vrienden,Mike en Will.Heel bijzonder is dat.

Ik ben blij dat ze komen.
Er komen veel vrienden uit het buitenland en dat betekend veel voor ons.
Er komt geen familie van Mike op de bruiloft.
Soms maakt dat me wat verdrietig maar als ik dan zie hoeveel vrienden er moeite doen om te komen dan voel ik me trots.
Trots op Mijn Mike omdat het zo'n goed mens is die gelukkig veel goede vrienden heeft over de hele wereld!!
Op deze manier komt er toch familie.

Familie die je wel zelf hebt uitgekozen!

Geen opmerkingen: