dinsdag 11 september 2007

kinderen......

Ik werk met kinderen.
Ik heb 25 kinderen in de groep.
In de ochtend help ik ze met opstaan,wassen en aankleden.Soms moeten ze nog even plassen of moet de luier verschoond worden na een ongelukje.
Later gaan we eten.Sommige een groentehapje en sommige gewoon een karbonaatje.(wel even kleinsnijden.)
Vervolgens alles prakken met wat appelmoes en als laatste een lekker toetje.

Vanmiddag was er ijs.Ijs met slagroom.Lekker hoor.
Een enkeling kon niet wachten en stond al te dringen.Nee ,wie vraagt wordt overgeslagen.
Je kent het plaatje wel,Lekker ijs eten,ijs overal.
ijs op de neus,ijs aan de handen,ijs op je mooie overhemd.(gelukkig hebben we omo.)
Toen het op was was iedereen tevreden(en vies.)

Ja,Die kinderen van me, Heerlijk he???

Ik heb 25 kinderen..............van boven de 80.
Bleven ze maar altijd zo klein.......

Geen opmerkingen: