maandag 10 september 2007

een enkeltje naar venus.

Zoals ik eerder vertelde moet ik zien een kleurtje te krijgen voor mijn bruiloft.
Aangezien het weer hier in Nederland niet echt meewerkt....dan maar de zonnebank.
Ik ben heus wel eerder onder de zonnenbank geweest hoor(zo,n alien ben ik nou ook weer niet)maar wat me vandaag toch overkwam,daar moet ik effen van bijkomen hoor.

Normaal gesproken ga ik altijd naar de zonnebank bij mij op de sportschool.
Gewoon een degelijke zonnebank met niet al te veel toeters en bellen.

Vandaag ben ik naar het zonnecentrum in nieuw vennep gegaan.....Een hele andere ervaring.
Ik stap naar binnen en vraag om een enkeltje snelbruiner.
De mvr achter de bali overlaad met vragen zoals:Ben je wel eens eerder onder de zonnebank geweest? hoe zit het met de rest van je lichaam?(vond ik ook een gekke vraag),wil je een teint ondersteunende creme met een lekker fris of fruitig geurtje?
"Uhh ja doe maar."
Ik kies uiteindelijk voor het frisse geurtje omdat dat andere naar hubba bubba ruikt en mijn tour begint.

Ik had eigenlijk pen en papier moeten meenemen want wat deze mvr me nu allemaal ging uitleggen.....Ik was het na de eerste 3 knopjes alweer vergeten.bla,bla,bla.
Gelukkig zat er een vriendelijke mvr verstopt in deze turbobruiner die me rustig nog eens uitlegde waar alle knopjes voor diende.

Na me helemaal ingesmeerd te hebben met deze teint ondersteuner met fris geurtje ging ik liggen,trok de deksel met piepende geluid naar beneden(klep van mijn spaceship) en drukte op start.
De vriendelijke mvr begon me uit te leggen waar alle knopjes voor diende:
Bovenste knopje links is de tuner,deze kan je met de pijltjes aan de rechterkant harder of zachter zetten.
Met de knopjes aan de rechterkant wordt er iedere 5 minuten een heerlijke geur verspreid in 2 geuren om zo die zonnebank geur te neutraliseren(zonnebankgeur?ik ruik niks)
De knopjes daaronder sprayen een verfrissende spray over je lichaam of gezicht waardoor je lekker gaat reuken.(stink ik dan?)
Toen het hele verhaal afgelopen was kon ik me eindelijk ontspannen....dacht ik.
Maar ik kon helemaal niet ontspannen.
Ik was bang ieder moment opgeschrikt te worden door het "heerlijke geurtje"of het "verfrissende spraytje"en de ventilator begon steeds harder te brommen(of leek dat maar zo?)

15 minuten later was ik 1 teint en een fris geurtje verder ....en 13 euro lichter.

Een bijzondere ervaring!

Geen opmerkingen: