dinsdag 10 maart 2009

daar zijn we weer.....

Dat is lang geleden.
Ik heb inmiddels mijn blog veranderd en ben zo,n jaar verder.

Er is inmiddels dan ook een hoop gebeurd,eigenlijk te veel om zo even op te schrijven.

Afgelopen december kreeg ik een miskraam en vorige maand bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben met het gevolg dat mijn linker eileider verwijderd moest worden.ppfffff een hele mond en "hoofd" vol.

Inmiddels heb ik de moed weer bij elkaar geraapt en ga aankomende donderdag weer voor het eerst met beide voetjes de werkvloer op.

Ondertussen werk ik ook niet meer in amsterdam maar in heemstede in het verzorgingshuis wat me tot nu toe prima bevalt.

Michael en ik willen ondanks alle pech van afgelopen tijd toch nog dolgraag een kindje en "moeten"er dan ook over een tijdje echt weer aan gaan geloven........ja echt Mike....
Michael is net als ik natuurlijk erg geschrokken maar durft inmiddels bijna geeneens meer naar me te wijzen....

Geen opmerkingen: