vrijdag 11 januari 2008

Dag Amsterdam.


Per 1 April,nee het is geen grap breek ik mijn banden met Amsterdam.
Zoals iedereen wel weet woon ik sinds 1,5 jaar niet meer in Amsterdam maar ik werk er nog wel.
Dit gaat per 1 April veranderen.
Ik ga dan in Heemstede werken en mijn reis naar Amsterdam hoef ik dan niet meer af te leggen.
Mijn werk was eigenlijk nog mijn enige binding met de grote stad.....
Ik zat laatst in de trein naar amsterdam en bedacht me dit en realiseerde me dat generaties verder Amsterdam alleen nog een stukje familie geschiedenis gaat worden(tenzij ons nageslacht weer terug naar Amsterdam gaat.)
Ik werd er bijna een beetje verdietig van....
Mike heeft natuurlijk hetzelfde en nu pas realiseer ik me dit.Gek he?
Maar goed per 1 April ga ik werken in De Heemhaven en het lijkt me heel erg leuk.Wel spannend hoor!
Nieuwe collega's en weg van de PG afdeling.
Ik hoop dat ik het leuk ga vinden want i.p.v "bij ons in de Jordaan te zingen samen met dementerende jordanezen" wordt het nu......????Wat zingen ze in Heemstede???
Een beetje wennen denk ik wel......

Geen opmerkingen: