zondag 16 september 2007

na 12 jaar....

Gisteren was een superavond.
Na een hele lange tijd van ongeveer 12 jaar heb ik mijn hartsvriendin vanuit mijn pubertijd weer ontmoet.
Ja dankzij hyves.(lang leven hyves...)

Jeannine en ik waren op de middelbare school beste maatjes.We zagen elkaar dagelijks en belde elkaar meerdere malen per dag.Waar had je het toch over?..........Ja jongens natuurlijk.
We lazen stiekem de yes bij haar thuis(strenge moeder.)en deden alle testjes die er maar in stonden.

En daar was ze dan na al die jaren.Voor mijn deur.
Na een dikke knuffel en een paar keer gillen en schreeuwen.(ja zo gaat dat met vrouwen)zat ze op de bank thee te drinken alsof ze nooit uit mijn leven geweest is.
Heel veel jaren heb ik haar in mijn leven niet gemist...tot op dat moment.Want toen ze daar op de bank zat bij me realiseerde ik hoe belangrijk ze voor me geweest is.

Sommige vriendschappen zijn bijzonder.Zo bijzonder dat je bijna een gevoel van verliefdheid met je meedraagd wanneer je ze na lange tijd weer ziet.
Een gevoel dat je de dag daarna nog steeds tot in je tenen voelt.

We zijn veranderd maar toch ook niet.
Zij brengt mijn vergeten ik weer naar boven en ik weet zeker dat zij dat ook zo ervaart.

Na een lange maar te korte avond heerlijk kletsen moest ze weer gaan.
Ik liep haar naar haar auto en ze liet me nog wat leuke bordjes zien die ze bij de appie hein gekocht had.(alsof ik haar nooit gemist had)
Ze gaf me een flyer van de musical Hair,Want ja mijn nieuwe,oude vriendin speelt een rol en zingt in Hair.
We gaven elkaar knuffels,ik weet niet meer hoeveel en ik miste haar toen alweer.
Gek he dat je ineens weer vol kan zijn van zo'n oude vriendschap?

Nien,Wanneer kom je weer de yes bij me lezen????

Geen opmerkingen: