dinsdag 26 februari 2008

computers

De computer bestaat al een tijdje,ik heb hem bij vele zien komen..steeds mooier...steeds nieuwer.
Nooit heb ik ze zien gaan,alleen maar ingeruild voor een nieuwere versie.
Wij hebben onze computer pas een kleine maand maar......Oh my god.....geen wonder dat mensen hierdoor in scheiding liggen.wat een ramp!!

Het leuke hiervan is dat ik er ook geen verstand van heb dus wanneer er iets mis is.....?????????
Geen idee wat het kan zijn hoor!
Zoiets eindigd dan in een avond vol frustraties(een leuk avondje met je liefje op de bank...)

vandaag kon ik mijn hotmail niet in...zucht...1 dagje zonder je mail checken moet toch kunnen?
Maar wat nou als ik er helemaal niet meer in kom?Ik doe alles via hotmail......OOOooooooohhhh!!
Helemaal verloren zijn we zonder de dingen die ons leven zogenaamd makkelijk horen te maken.

Ik ben onlangs begonnen aan een cursus ontspanningstherapie.Een onderdeel hiervan is stresscounceling.........
De mensen die mij goed kennen moet nu al spontaan lachen......
Ja maar ik ben dan ook gelijk mijn ideale proefkonijn hoor!
Ik heb wat nieuws geleerd.....infostress...een nieuw soort stress.
Dit wordt veroorzaakt door bijv het internet.Je kent het wel....op zoek naar info op het net.
Je gaat van t ene naar t andere onderwerp en op het laatst weet je het niet meer.
Dan zit je met je handen in je haar met een gonzend hoofd en droge ogen.
Je kunt niet maar slapen want binnenin je hoofd lijkt het wel een op hol geslagen simkaart.
Wat moet ik met al die info??ik kan het niet verwerken....

Ja,Ik was net gewend aan de DVD speler(wat ik overigens geen vooruitgang vind omdat ie altijd vast loopt middenin een spannende flm)
Nu de computer.......ik hoop dat ik kan wennen.
Iemand vroeg mij laatst:wat voor computer heb je??en wat kan ie ??
Ik zei dat ik het niet wist en hij antwoorden"maar je hebt allemaal stikkertjes rechtsonder op je lap-top zitten toch??"

stikkertjes???Die zitten er toch voor de sier????

Geen opmerkingen: