zaterdag 8 september 2007

het begin van het einde.......


Nou,Het was wel even zoeken naar hoe dit"bloggen"werkt maar ik kom er wel uit.
Zoals ik al vertelde hebben we 2 katten.Dit zijn ze dan!
Links is Gizmo oftewel:Gizzi.En rechts is Mishka oftewel:Rood.
Tja waarom hebben we ze dan niet gewoon gizzi en rood genoemd?
Zo gaat dat he met bijnamen?
Het zij de meest rare katten en afgelopen vrijdag zijn ze geschoren(foto komt nog!!!)Wat een drama zeg.
Mvr de kattentrimster wist niet wat haar gebeurde toen ze met die 2 aan de slag ging.
3 uur later.............en 5 pleisters verder........

Nog 3 weken en Mike en ik gaan trouwen.Dan word ik mvr Higson...hmmm Gek idee en wel effe wennen denk ik.
Het wordt een leuk feest en al onze vrienden zullen er zijn.
De eerst volgende keer dat die samen zullen zijn is waarschijnelijk een begrafenis dus 't is wel bijzonder onder deze vrolijke omstandigheden.
Vorige week hadden we een afspraak met de ambtenaar die ons trouwt,mvr Jose Harms.
Leuk gesprek en ik denk wel dat ze er iets moois van maakt.

Wordt vervolgd..........

Geen opmerkingen: