dinsdag 18 september 2007


Nog 10 dagen en dan is het zover.
We hebben er allebei heel veel zin in.
Het is vooral het samenkomen van al onze goede vrienden dat het zo bijzonder maakt(naast het feit dat we het jawoord geven natuurlijk.)

Will belde gisteren nog even met de bevestiging dat hij komt.

Het komt wel heel dicht bij allemaal...

Weet je wat ook dichtbij komt????....................................................

Brenda in een vliegtuig.........

Misschien weet niet iedereen dit,maar ik heb vliegangst....Vreselijke vliegangst.
Het is dat het onze huwelijksreis is anders had Mike alleen naar Bali gegaan.
Sinds ik in zijn leven ben vind Mike vliegen ook niet meer zo leuk.

Vliegen met mij is ook niet leuk!
Wanneer ik naast je zit en je met smekende ogen aankijk telkens als er turbulentie is.....Zeg wat tegen me...Praat tegen me......
Tergelijker tijd prik ik mijn nagels in je knieen en kijk steeds naar de stewardes of er al enige paniek af te lezen is op haar gezicht.(zoja....geen goed teken,Zoniet...Tja ze heeft natuurlijk geleerd alle tekenen van paniek te verbergen.)
Ja het is erg maar zo denk ik dan.

Na het lezen van een zelfhulp boek voelde ik me wat beter maar dat is alweer een tijd terug dat ik het gelezen heb......Hoe lang is zoiets houdbaar???
Misschien moet ik het nog maar eens lezen.

Ach het zal wel los lopen allemaal,Ik heb er toch ook wel zin in hoor.
Bali is super hoor.

Toen de ambtenaar ons vroeg"waarom 28 september?"Zei ik gelijk:"Nou dat is de dag voor onze vakantie!"
Ja wij hebben eerst onze vakantie geboekt.(rekening houdend met de surf op Bali)en toen gekeken of we de dag daarvoor konden trouwen.
T'is maar wat je belangrijk vind he??

Nee ik weet zeker dat alles heel leuk word en gelukkig ben ik nu zo met 28 september bezig dat ik het vliegen een beetje vergeet.
Arme Mike als hij 29 september naast zijn nieuwe vrouw wakker word.................................

Geen opmerkingen: